پیرومتر مادون قرمز آنلاین (Online Infrared Pyrometer)

نام دقیق دستگاه (فارسی و انگلیسی):  پیرومتر مادون قرمز آنلاین – Online Infrared Pyrometer

 روش شناسایی   (Detect) دستگاه (مکانیزم کارکرد): از طریق دریافت طیف IR (مادون قرمز) منتشر شده از یک جسم داغ و تبدیل آن به سیگنال الکتریکی دمای یک جسم را تشخیص می دهد.
 قابلیت مانیتورینگ و گزارش گیری: نمایش و مانیتورینگ به دو صورت انجام میگیرد: ۱- از طریق نمایشگر گرافیکی نصب شده بر روی دستگاه ۲- از طریق نرم افزار تحت وب ، بدون محدودیت مکانی به صورت آنلاین انجام می گردد. همچنین کلیه اطلاعات اعم از دمای OverHeat و UnderHeat به مدت طولانی در یک DataBase ذخیره شده و قابل گزارش گیری می باشد.
قابلیت تکرار پذیری: با توجه به آزمایشات انجام شده دارای تکرار پذیری بسیار بالا می باشد.
 دقت نتیجه دتکت شده: نسخه ساخته شده با رزولیشن ۱۰ بیت ساخته شده که  دقت ۱٫۳ درجه سلسیوس را ارائه میدهد که برای صنعت فوج و ریخته گری فوق العاده مناسب است ولی در نسخه های بعدی تصمیم بر آن است که از رزولیشن ۲۴ بیت استفاده شود که دقت ۰٫۰۰۰۸ درجه سلسیوس را ارائه خواهد داد.

 آیا برند ایرانی برای این دستگاه وجود دارد؟ برند ایرانی برای پیرومترهای آنلاین تحت وب وجود ندارد.
بهترین برند خارجی برای این دستگاه کدام برندها هستند؟ مشخصات و قیمت؟ بهترین برندهای خارجی  برند LAND انگلیس با قیمت ۱۸۵ میلیون تومان و برند IRTEK استرالیا با قیمت ۹۲ میلیون تومان در بازار ایران موجود می باشند (قیمت ها همراه با پیش فاکتور از نماینده رسمی آنها در ایران گرفته شده است)

سفارش شده توسط شرکت صنایع فورج البرز

فیلم کارکرد پیرومتر

ترمومتر دیجیتال – ترمومتر لیزری – ترمومتر مادون قرمز – پیرومتر آنلاین – پیرومتر کوره – پیرومتر لیزری – پیرومتر مادون قرمز – پیرومتر کوره القایی – پیرومتر کوره عملیات حرارتی – پیرومتر تهران – خرید پیرومتر – فروش پیرومتر – پیرومتر قزوین 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید: