سامانه پیجینگ هوشمند تحت وب بیمارستانی

برای اولین بار در ایران

سامانه فعلی که از دو بخش کلی کلاینت­ها و یک سرور تشکیل شده بدین صورت عمل می­نماید که در هر بخش از بیمارستان یک کلاینت نصب می­گردد و اپراتور با وارد کردن کد مورد نظر در صفحه کلید به آسانی کد مورد نظر خود را ارسال می­نماید. سرور ساخته شده در سامانه به صورت هوشمند کد را دریافت و آن را اعلام می­کند. همچنین تشخیص می­دهد که این کد از کدام کلاینت (بخش) ارسال شده تا گروه را به آن بخش ارجاع ­دهد. سپس زمان ورود کد را در نرم افزار تحت وب با تاریخ و ساعت دقیق جهت بررسی بعدی ذخیره می­کند.

از مزایای این سامانه، یکنواختی در پخش صدا، سرعت بسیار بالا و عدم خطا در ارسال کد می­باشد.

از دیگر مزایای این سامانه سادگی و سهولت در ابزار و وجود نرم افزار تحت وب قابل کنترل توسط مدیران، جهت بررسی کدهای اعلام شده را می­توان نام برد. این سامانه قابلیت تعریف کدهای جدید و بخش­های جدید را دارا می­باشد.

کلاینت­های بخش­ها فقط یک صفحه کلید به همراه یک نمایشگر ساده هستند که هیچگونه پیچیدگی در کاربرد ندارند و هر شخصی می­تواند فقط با زدن عدد مورد نیاز، کد را ارسال کند و کد به سرور ارسال و به بخش مربوطه ارجاع می­گردد.

همچنین این سامانه دارای نرم افزار تحت وب می­باشد که قابلیت ایجاد پرونده، حفظ و ذخیره­ سازی اطلاعات بیمار و کدهای اعلام شده را دارد که توسط مدیران بالادستی قابلیت بررسی و ویرایش را دارا می­باشد و از تشکیل و بایگانی فیزیکی پرونده ­ها جلوگیری شده و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می­شود.

این دستگاه می­تواند در صورت ایجاد ترافیک در کدهای ارسال شده بر اثر ارسال همزمان کدها از بخش­های مختلف، کدها را در حافظه خود ذخیره نموده و هر یک را با توجه به اولویت در زمان ارسال به ترتیب اعلام نماید.

ضمناً این سامانه قابلیت انتخاب صدای پیج به دو صدای مجزای آقا و خانم، تنظیم صدای هشدار اول پیج به انواع مختلف و همچنین تنظیم دفعات تکرار پیج برای بخش­های مهم را دارا می­باشد.

جهت مشاهده محیط نرم افزار تحت وب لینک را کلیک نمایید.

نام کاربری پرستار بخش اورژانس: ۳۶۳۷

کلمه عبور پرستار بخش اورژانس:۱۲۳۴۵۶

—————————

نام کاربری پرستار بخش رادیولوژی: ۳۹۳۸

کلمه عبور پرستار بخش رادیولوژی:۱۲۳۴۵۶

—————————

نام کاربری ناظر : ma

کلمه عبور ناظر:۱۲۳۴۵۶

نحوه عملکرد سامانه

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید: